Inbjudan till Gästrikeseriens sista omg
Gästrikeseriens omg 6 är flyttad till Söndagen den 22/3 för att inte krocka med SM.
Inbjudan finns på GS sidan.
Gästrikeseriens omg 6 är flyttad till Söndagen den 22/3 för att inte krocka med SM.
Inbjudan finns på GS sidan.
Imorgon onsdag den 11/12 är sista dagen vi har öppet i år.Vi öppnar igen tisdagen den 7/1-2025.
Från och med 13 september kommer vi att gå ner till två dagar öppet i veckan.Det kommer att bli Tisdagar och Onsdagar.Tiderna är dom samma som förut dvs 17.30 – 20.00. Detta gör vi för att kunna täcka upp med två ledare varje kväll.
Imorgon tisdag den 23:e september öppnar vi luftgevärshallen efter sommarens uppehåll.Vi har öppet som vanligt mellan 17.30 – 20.00. Välkomna till oss och skjut luftgevär.
Nu finns inbjudan ute till årets första omgång av Gästrikeserien. Första omgången startar i Hille den 16:e oktober. Se inbjudan på tävlingssidan för Gästrikeserien.
Måndagen den 24/3 kl 17.30 håller Sandvikens Ungdomsskytteförening årsmöte.Platsen är luftgevärshallen i Björksätraskolans källare. Vi bjuder på fika. Alla medlemmar är välkommna!
Torsdagen den 19/3 kl 17.30 håller Sandvikens Ungdomsskytteförening årsmöte.Platsen är luftgevärshallen i Björksätraskolans källare. Vi bjuder på fika. Alla medlemmar är välkommna!