Idag öppnar luftgevärshallen
Idag tisdag den 10/1 öppnar vi luftgevärshallen igen för vårsäsongen efter jullovet.
Välkomna!
Idag tisdag den 10/1 öppnar vi luftgevärshallen igen för vårsäsongen efter jullovet.
Välkomna!
Nu finns inbjudan för omg 4 av Gästrikeserien att se på GS sidan. Även resultatlistan från omg 3 är utlagd.
Nu finns sammanställningen av resultaten efter 5 omgångar i Gästrikeserien.
Idag är det sista dagen vi har öppet i luftgevärshallen innan sommaruppehållet. VI håller stängt under sommarlovet och öppnar igen när skolorna börjar i höst. Ha en bra sommar och välkommen tillbaka i höst.Vill man skjuta under sommaren så har Sandvikens Skyttegille öppet för korthållsskytte på torsdagar. Se hemsidan www.SandvikensSkyttegille.se
Måndagen den 25/3 kl 18.00 håller Sandvikens Ungdomsskytteförening årsmöte.Platsen är luftgevärshallen i Björksätraskolans källare. Vi bjuder på fika. Alla medlemmar är välkommna!
Tisdagen den 19 augusti startar höstens luftgevärssäsong.Samma tider som vanligt, Tisdag och Onsdag 17.30-20.00. Dock har vi fått höja priserna för att klara den stora prisökning som blivit på tavlor och skott.Nya priserna blir: Medlem sittandeMedlem ståendeIcke medlem sittIcke medlem ståExtra tavlor/stSkol/fritidsklass dagtid 20 kr10 kr30 kr20 kr2 kr60 kr Varmt välkomna!
Torsdagen den 19/3 kl 17.30 håller Sandvikens Ungdomsskytteförening årsmöte.Platsen är luftgevärshallen i Björksätraskolans källare. Vi bjuder på fika. Alla medlemmar är välkommna!